Cardinal in 3D

Guten Morgen ALLE zusammen,

nachdem ich gestern einen wahnsinns Tag an meinem Basteltisch verbracht habe,
sitze ich heute an meinem Laptop, um Euch meine Ergebnisse zu präsentieren.
***
Meine heutige Weihnachtskarte ist nach dem Sketch von Laura entstanden. s.u.


Dies ist mein 1. 3D-Stempel-Motive

***
Sketch von Laura

Benutzt habe ich:
  • Whimsy Stamp -Cardinal in Winter- by Crissy Armstrong
  • Papermania Embossing Powder -Tinsel Snowflake-
  • Pebbles PP -Sunny Side-
  • coloriert mit Spectrum noir
  • Folia Sternstanzer
  • NoName Strass, Band, 3D-Dekoliner
 

Challenges

Share this:

6 Kommentare:

  1. Cute card, love the snow effect on it, have a lovely day and weekend, big hugs, Marion

    ReplyDelete
  2. What a cute card. Thanks for entering this into CCAYR 'winter wonderland'. And thanks also for entering my CHNC challenge 149 - you could also enter this into my CHNC challenge extra for November - I'd love to see it there too. x

    ReplyDelete
  3. Thanks for sharing your lovely festive cards at Christmas at Christmas Cards All Year Round and good luck with the Challenge. Judy DT

    ReplyDelete
  4. was ist das für eien hübsche karte! den sketch hast du super umgesetzt.
    danke fürs mitmachen beim karten allerlei und viel erfolg dabei.

    glg meggi

    ReplyDelete
  5. ohhhhhhhhhhh wie süss ♥♥
    gefällt mir richtig gut......
    Danke das du bei Kartenallerlei mitmachst

    lg

    ReplyDelete
  6. Love the colors of your birdie Christmas card. It is fun to see something other than red and green. Thanks for joining us at Christmas Cards all Year Round. Stop in tomorrow for the new challenge.

    ReplyDelete

bastelmami-sandra@online.de