Katz' und Maus

Hallo liebe Leser & Leserinnen,

diese Woche habe ich mir mal vorgenommen,
Euch nicht so lange warten zu lassen, mit dem nächsten Post.
& ich möchte auch wieder recht herzlich, für eure lieben Kommentare bedanken.
Ich lese sie mit wachsender Begeisterung.

Und nun zu meinem heutigen Projekt



~Digital Stempel ist von YNS, coloriert habe ich mit meinen ProMarker & Spectrum noir,
Schrift ist von Joy!crafts, Brad von Docrafts-Papermania-Capsule-Collection(Verde Sweeties),
Folia Papier 10212, und NoName Satinband~

Teilnahme bei :

Share this:

8 Kommentare:

  1. Thanks for entering this lovely card for my CHNC challenge extra for November - hope to see you again soon. x

    ReplyDelete
  2. Hi Sandra!! This is really cute!! I love that you've used one of the new YNS digis!!! :)).

    I have a new candy starting in case you are interested... :)) :))

    http://nicolescraftnook.blogspot.com/2013/11/candy.html

    Have a great week!!

    ReplyDelete
  3. Aww, this is super adorable!! Don't you just love all the new digi's over at YNS!? You did a splendid job with this! Thanks for joining our Fun Friday Challenge over at YNS!

    ReplyDelete
  4. Oh, das ist ja ein niedliches Motiv und sehr schön coloriert. Das Glitter Papier ist wunderschön und den Sketch hast Du toll umgesetzt.

    Liebe Grüße, Carmen

    ReplyDelete
  5. What a cute kitty and such lovely precise colouring too. Thank you for joining in at Crafty Hazelnuts extra this month. Hugs Mrs A. (GDT)

    ReplyDelete
  6. I love that you used a digi from Your Next Stamp..you did an awesome job..it is so sweet! Thank you for joining us at Your Next Stamp..please come back next month too!

    ReplyDelete
  7. terrific card thanks for joining us at Your Next Stamp!

    ReplyDelete

bastelmami-sandra@online.de