Etwas für mich

Guten Morgen wünsche ich Euch,

gestern Abend habe ich mal etwas für mich gebastelt,
es ist ein Sketch-Übungs-Ordner......
wo ich meine Übungen mit den Spectrum noir oder Pro Marker
rein tun kann. Ich habe ihn aus einem Briefumschlag gewerkelt,
den ich von innen mit einer A4 Pappe verstärkt habe.
Aber seht selbst.


Materialien
Whiff of Joy Blumenfee Charlotte (mein Neuer, aber älterer Stempel), Charms, Pins
Studio Calico Wooden Hearts+Pfeile, PM Finnabair PP,Vintage Photo by EKC 3071,
Stempel Crafts Companion, Reprint, Viva Decor
Dies Spellbinder, WoJ, MB
Stampendous Enamel, Vintage Photo
NoName oder Name nicht bekannt: Stempel, Strass, Perlenherzen, Knöpfe


Viele Spielereien,
ich liebe es.

Liste meiner verwendeten Spectrum noir Stiften
Blume: CG 3+4
CR 1,2,5
Blender
Flügel: CR 1,2,5
TN 1,4,5
Kleid: TN 1+4
Haar: GB 1,3
TN 3
Haut: FS 1,5,8
***
Dank mit dem Mund-
hat wenig Grund;
im Herzen Dank-
ist guter Klang.
Dank mit der Tat:
Das ist mein Rat.
Robert Reinick
***
Challenges
 ***
Somit wünsche ich Euch einen wunderschönen Tag,
und noch recht herzlichen Dank für Euren Besuch und liebe Kommentare!
Ich bin immer wieder begeistert.

Share this:

7 Kommentare:

  1. What a lovely creation and a fab idea to store your coloured images, it is so lovely you can use what you create, have a lovely day, lots of hugs, Marion

    ReplyDelete
  2. A beautiful card that is perfect for our challenge at Crafting for all Seasons, "show us some romance”. Thank you for entering and we hope you will enter again next challenge...cheers, aNNie {DT}

    ReplyDelete
  3. Very pretty, love the vintage feel to it. Thanks for sharing with us at CFAS, and good luck.
    Cindy DT

    ReplyDelete
  4. Beautiful project - lots of gorgeous details.
    Thanks for playing along with us at AGOAC this time.
    Good luck.
    Debs xx

    ReplyDelete
  5. OH wow what a wonderful project! You must have spent some time on that one. There is so much to look at - luv that!! Thank you so much for joining us at LLC for our Love and Lace challenge!! Hope to see you play again!
    Hugs,
    Eulanda
    LLC Designer

    ReplyDelete
  6. A beautiful card. Thanks for "Showing us some Romance" at CFAS this time and I hope we see you again soon. Carol DT x

    ReplyDelete
  7. This is gorgeous, love all the little details!
    Thanks for playing along with us at Crafting for all Seasons. Good Luck and I hope we see you again!

    Hugs,
    Milnie DT

    ReplyDelete

bastelmami-sandra@online.de