Dankeschön

Hallo meine lieben Leser,

heute kommt doch noch etwas Neues von mir.
Ich hätte nicht gedacht, dass ich mit 2-GD-Aufgaben ganz schön zu tun hab.Ich wollte es ja so haben.
***
Dies ist eine Dankes-Karte für eine liebe Freundin
von mir.
***

Meine Materialien
Stempel+Schrift Docrafts Papermania PMA 907131
Borderdie WoJ Nostalgia D1307
CREALIES Die CL CB 08
MME indie chic PP SAFFRON #IC0221
Ranger Distress Marker and inks

nach diesem Sketch habe ich gewerkelt
Teilnahme bei

Ich hoffe, dass euch das Ergebnis gefällt (meiner Freundin, hoffentlich auch).
Nun, wünsche ich euch erst einmal ein schönes Osterfest
und lasst es euch gut gehen.

Share this:

10 Kommentare:

  1. What a lovely card, I am sure she will be dazzled when she receives this card, wishing you and your family happy Easter days and yes, it gets buzzy being on DT teams :), hugs, Marion

    ReplyDelete
  2. So Cute!!
    Thank you for Joining us at Craftitude
    Hugs DT Norma Jean

    ReplyDelete
  3. Stunning card, love the colors and the design.
    Happy Easter weekend.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Beautiful card! Love the sparkly flower. Thanks for joining us at Scrapping 4 Fun Challenges. :D

    ReplyDelete
  5. Beautiful card! Thanks for joining us this week at the Sister Act Card Challenge! Hope to see you again next week! Sheena B

    ReplyDelete
  6. What a beautiful card! Your image goes so well with the beautiful background paper and the colors you used. Super job! Thanx for joining us at CC&CC. Hugs, Joanne

    ReplyDelete
  7. This is gorgeous! I love the purple inking! Thanks for playing along with the current CraftyHands challenge. Sammy-x

    ReplyDelete
  8. Lovely card and design, thanks so much for entering the Craftitude Challenge - Good Luck!
    Hugs Donna DT xx

    ReplyDelete
  9. Hi, please visit the Scrapping4funChallenges blog.
    Follow this link.
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.ch/2014/05/winner-and-featured-creations.html
    Thank you
    Rachelle DT

    ReplyDelete

bastelmami-sandra@online.de