1. koloriertes Digi mit Pastelkreiden

Guten Morgen,
ich wünsche allen Vätern einen schönen Vatertag, 
laßt euch verwöhnen.
***
So, jetzt muss ich mich beeilen,
denn ich möchte gerne meine Karte noch bei
***
Dies ist meine Geburtstagskarte und ich habe zum 1. X mit Soft Pastelkreiden von Koh-I-noor-
TOISON D'OR koloriert.
Ich hoffe, dass es euch gefällt.

Art by MiRan Digi
 Schaut doch einfach mal in Ihrem Shop vorbei KLICK HIER, sie hat solch`bezaubernde Digi`s.
weitere Materialien: 
mein allererstes G45 Papier 4500887 Botanical Tea
Koh-I-Noor Pastels, Blumen von LLC , Spellbinder Die S4-293,
Ranger Distress vintage photo Pad, Sentiments von SU+NoName, CC-Banner Die,
Ranger Glossy, Pins von WoJ
Rest ist mir vom Namen unbekannt

ZUM VERGRÖßERN BITTE AUF`S BILD KLICKEN


weitere Challenges



Lieben Dank für Eure tollen Kommentare, 
meiner letzten Werke.
Sie zaubern mir immer ein Lächeln ins Gesicht!

Bis zum nächsten mal

Share this:

12 Kommentare:

  1. very very sweet, lots of hugs, Marion

    ReplyDelete
  2. Wow Sandra. it is a beautifu. wonderful work. always eenjoy your work myfriend.
    stan

    ReplyDelete
  3. Wow, great work, well done and good luck!
    IT'S PERFECT FOR MY THEME :) Hugs, Jackie
    Digistamps4Joy.DT
    Member

    ReplyDelete
  4. Super sweet card, Sandra! I replied to your wonderful comment on my website blog but thought you might not get it. I really appreciate your order and I hope to see a lot more cards and projects with your G45 paper!
    Danielle:)
    Scrapbook Maven

    ReplyDelete
  5. Sandra what a very beautiful card.

    Thanks for join us at
    {Digistamps4Joy DT Member}

    Karin

    ReplyDelete
  6. Beautiful card, love what you did to her hair, thanks for joining us at Art by Mi Ran. Joey x

    ReplyDelete
  7. Fabulous card for our challenge this week at Digistamps4Joy... {Digistamps4Joy DT Member}Annie

    ReplyDelete
  8. Hi Super creation just love the green with her ...great design and Thank you for joining us in The Sketchy Challenges ;0)

    ReplyDelete
  9. Beautiful card. Love the image and the layout. Thanks for playing along with us at The Crafter's Cafe Challenge Blog in our "Use 3 Flowers Challenge" and good luck. Hugs, Gale DT

    ReplyDelete
  10. A very pretty creation! Great job using our challenge theme of "Using 3 Flowers on you Creation". Thanks for joining in with us at The Crafter's Cafe!
    Tracey, DT

    ReplyDelete
  11. Gorgeous card Sandra! I tried to add you to my circles; but I don't know if it worked or not. This card is stunning! Love your image. ArtbyMiran is so fabulous and you have really done an outstanding job!

    Thank you for sharing your wonderful creation with us at Digi Stamps 4 Joy. I am your newest follower and would love to have you follow my blog also.

    Please join me in my celebration and a chance to win FREE candy on my blog. One of the prizes are digis from ArtbyMiran.

    Hope to see you again for the next challenge. Have a wonderful week! Hugs, Gloria DT

    http://purpleglocreations.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. This is a beautiful creation with great details and perfect for our ‘GIRLY/FEMININE’ challenge. Thanks for sharing your talent with us. Good luck.
    Hugs
    Desíre
    {Digistamps4Joy DT Member}
    {Doing Life – my personal blog}

    ReplyDelete

bastelmami-sandra@online.de