Geburtstag HAPPY BIRTHAY

Guten Morgen Ihr Lieben,

wow, ich bin hin und weg von Euren lieben und zahlreichen Kommentare,
von meinem vorletzten Projekt BULL-AUGE.
1000end Dank dafür.

Heute zeige ich euch genau das Gegenteil,
an Kartenkreation.

Darf ich vorstellen Miss Octopus Suzy, Monster James und Monster Charlie.

Gerda Stein Design
ZUM VERGRÖßERN, BITTE AUF´S BILD KLICKEN

Diese niedlichen kleinen MONSTER von Gerda Stein Design,
könnt ihr HIER erwerben.
Coloriert habe ich mit Soft-Pastel-Kreiden, das Sentiment habe ich mit Word
selbst erstellt und ansonsten, habe ich noch weißes+grünes Cardstock verwendet.

Challenges

Und, bevor ich es vergesse,
möchte ich recht herzlich IRENA, Gertrude, Die Waldfee und
die SCHNIPSEL begrüßen. Es freut mich riesig,
dass Ihr Euch als Verfolger bei mir eingetragen habt!!!

So, jetzt aber muss ich in den Garten......Rasen mähen,
ich schaffe mir bestimmt noch ein Schaf an, dass kann es denn für mich übernehmen ;-)


Share this:

12 Kommentare:

  1. Lol these are such cheerful little critters and will brighten anyone's day.
    {Would love you to visit my blog and join my 900 Follower Give-Away. Thank you so much, if you have already entered, and good luck.}
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    ReplyDelete
  2. Very very cute, lovely monsters :), lots of hugs, Marion

    ReplyDelete
  3. Coole Karte!

    Höhöööö, ICH HAB SCHAFE :-D. Soll ich sie dir mal rüber schicken?

    LG Sandra

    ReplyDelete
  4. Wonderful bright monster card...i adore it.. Thank you for joining us again.

    Fiona DT
    TTPH

    ReplyDelete
  5. OMG how cute is this card! Love the colorful monster theme! Too cute! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘BIRTHDAY’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    ReplyDelete
  6. wow, what can i say but WOW. i love these monsters. thanks for joining in the fun over at TTPH for our 1st birthday
    hugs
    jo dt xxx

    ReplyDelete
  7. Love this fun card, and your coloring is amazing! Thanks so much for playing along with us at ATSM this week! Hope you'll come back again soon!

    ReplyDelete
  8. Such a cute, fun and bright card! Thanks for joining Through the Purple Haze birthday challenge.

    Hugs
    Joanie xxx

    ReplyDelete
  9. OMG! Those are soooo stinkin caute! LOVE them and your card is very cute. Thanx for joining us at Through The Purple Haze Birthday Challenge. Hugs............Carla

    ReplyDelete
  10. How cute and fun! LOVE your colouring! Thanks so much for playing along at ATSM xx

    ReplyDelete
  11. hallo, ganz süße karte mit den monstern. Danke für Deine Teilnahme bei der Hanna and Friends Challenge. Lg meli

    ReplyDelete
  12. Love those cute little monsters. Thanks for playing with us at Addicted to Stamps and More.

    ReplyDelete

bastelmami-sandra@online.de