Weihnachten im Juli

Hallo Alle zusammen,

was soll ich schreiben, ich bin so beeindruckt,
von Eurem Feedback,
dass mir einfach die Worte fehlen!!!
1000send Dank, fühlt euch gedrückt!!
***
Heute geht es bei mir Weihnachlich zur Sache ;-),
dazu habe ich ein Fotoalbum aufgepimpt.
***
 ZUR VERGRÖßERTEN ANSICHT, BITTE AUF`S BILD KLICKEN
Meine Materialien:
Crafts TOO Album; Stempel Sherri Baldy Digi, Crafter`s Companion,
Viva Dekor, JilliBean & NoName;
coloriert habe ich mit meinen Spectrum noir Marker+Pencil zum fein tuning;
Stempelkissen Dovecraft Pigment, Folia & Momento;
Coppenrath Frohe Fest Briefmarke (Sticker) Stampendous Embossing Enamel;
Blumen, Pins, Beeren ect. von Live and Love Craft KLICK HIER ;
Papier Basic GREY+MME,
der Rest ist NoName

 


Challenges

Ich wünsche Euch noch einen angenehmen Abend!

Share this:

15 Kommentare:

  1. So beautiful Cristmas album. Thanks for joining us at Craft Your Passion Challenges. hugs, Helena

    ReplyDelete
  2. Love how you coloured this sweet one, this is sooo adorable, lots of hugs, Marion

    ReplyDelete
  3. What a beautiful card!! Thanks so much for sharing your talent with us this week at CCCB :-)

    ReplyDelete
  4. This is beautiful, loving the pears added as accents. Thanks for sharing with us at the Come And Get It challenge. Barb

    ReplyDelete
  5. Sandra this is very beautiful.

    Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.

    Greetings Karin DT Coördinator


    ReplyDelete
  6. This is gorgeous! Thanks for joining the Christmas in July at Come and Get It this week!
    Julie

    ReplyDelete
  7. Hallo liebe Sandra,

    ich bin total begeistert von deinem weihnachtlichen Fotoalbum. Es ist absolut zauberhaft gestaltet. Vielen Dank das du auch mit diesem wundervollen Werk an der My Besties Challenge Deutschland teilnimmst.Liebe Grüße Silvi

    ReplyDelete
  8. Such a beautifully detailed album.Your colouring is just lovely.Love all the blue tones.Thanks for joining us at Craft Your Passion.Hope to see you again next week.
    Lisa x

    ReplyDelete
  9. Eine wunderschöne Weihnachtliche Karte, ich bin begeistert
    freu mich aber auch dass du bei My Bestie Challenge Deutschland mitmnachst
    glg Gertrude

    ReplyDelete
  10. How very gorgeous!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    ReplyDelete
  11. Beautiful creation!!! Thanks so much for participating in our STAMPING BOUTIQUE challenge!! Hope to see you again for our next challenge!!
    ~DEANNE~
    A Little Bit O' Paper

    ReplyDelete
  12. Thanks for playing along with our Christmas in July Challenge this week at City Crafter Challenge Blog. I hope we see you again soon.

    ReplyDelete
  13. Love this! Such a sweet image. Whoop Whoop, another Christmas Card done! Thanks for finding some "me" time this week to enter our The Corrosive Challenge, and best of luck in the draw!
    DebbieM - TCC DT

    ReplyDelete
  14. Beautiful card. Thanks for joining us at Craft Your Passion! :)

    Petya DT

    ReplyDelete
  15. Hallo liebe Sandra,ich bin ganz begeistert von deinem entzückenden Werk ,wunderbar koloriert ist es eine Augenweide! Vielen Dank das du dieses zauberhafte Buch bei uns zeigst auf der 5. My- Besties Deutschland design challenge.Das ist Spitze! Viel Glück!
    Liebe Grüße deine Gudrun

    ReplyDelete

bastelmami-sandra@online.de