Mein Beitrag für Scrapping4Fun #25

Hallo Ihr Lieben,

heute kann ich Euch meine DT-Arbeit,
für Scrapping4Fun Challenges zeigen.

Challenge #25- Picture Inspiration. 

 

Create anything and tell us what inspired you in the picture for your creation.
1. You can create a - Layout, Card, Canvas, Mini Album, “Off the Page” creations.
2. Must be newly created as of 5th of August 2014.
3.Enter a direct link to your creations into the link tool, not to the main page of your blog. This makes it easy for the Design Team to find your creations to leave comments.
4.MUST BE A FOLLOWER!!!!

ZUM VERLINKEN HIER KLICKEN

Was mich zu meinem Werk inspiriert hat,
die Bäume und der Wohnwagen!!
Ich liebe es einfach, wenn wir mit unserem OLDIE Wohnwagen unterwegs sind.

Mixed-Media-Seite
Meine Materialien:
Dies: in'spire by Spellbinder; YNS
Stencil: Teresa Collins
Paper: MME ; SKETCHBOOK-Paper
Mediums: Ranger Gesso; Clear Gesso
Colours: NoName Gellipens; Watercolorpencil; Signo Pigment Pen white; Schneider permanent Fineliner black; Ranger Distress Ink

Challenges 
Craft Room Challenge  Something OLD, something NEW
OLD:MME-Paper; YNS Dies
NEW: in`spire Caravan Die; Gellipens 
 Altered Eclectics Semptember Challenge AG
Party Time Tuesday #187 AG


Share this:

16 Kommentare:

  1. I always enjoy seeing your work so much my friend it is always awsome.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you ♡ ly my friend. You made my day. Have a great weekend!
      Hugs Sandra

      Delete
  2. Cute, love your bloglayout too, lots of hugs, Marion

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you my dear friend, wish you a wonderful weekend.
      Hugs&kisses Sandra

      Delete
  3. Beautiful Creation. Love your caravan and those trees.
    Thank you for your DT Creation
    Hugs
    Rachelle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Rachelle,
      you made me proud. Beautiful weekend for you and your family.
      Hugs Sandra

      Delete
  4. Hallo liebe Sandra,
    hast Du diese Karte mit dem Inspirations Video gemacht, welches ich gepostet habe? Wenn ja ist die eine ganz wundervolle Szene dazu eingefallen. Es ist ein wunderschönes Harmonisches Bild entstanden. :) Die Farben und alles sieht so warmherzig aus. Eine ganz tolle Arbeit von Dir. :)

    Ganz ♥liebe Grüße, Carmen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Liebe Carmen,
      ja, wie ich dieses Video sah, ist mir auch gleich etwas eingefallen, worauf ich vorher nicht darauf gekommen bin. (So schaut unser Lieblingscampingplatz aus.)Aber wie du siehst ist etwas daraus geworden und es ist sehr schön zu lesen, dass meine Mixed-Media-Seite bei dir und Anderen so gut ankommt. Freu mich riesig! Ich wünsche dir ein paar erholsame Tage.
      Drück dich lieb
      Sandra

      Delete
  5. I just got that caravan die as well isn't it fab? Great piece of art, thank you for sharing with us at Craft-Room Challenge XOXO Zoe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Zoe!
      The caravan die is really great. Thank you so much for joining my blog and your lovely comment. Have a nice weekend.
      Greetings Sandra

      Delete
  6. Oh, this is fantastic!! I really love how you put so many wonderful elements together to make a scene! It tells a story, how wonderful! Great take on the photo, love it!

    Hugs, Pamellia (your co-teamie for the day)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Pamellia,
      how wonderful you have as a teamie.
      Thank you so much for your ccompliment. It's true story.
      Hugs Sandra

      Delete
  7. Hi Sandra
    Thank You so much for sharing with us at Craft Room Challenge this fortnight. Gorgeous and colourful make

    CRafty Hugs
    Annie x

    ReplyDelete
  8. Ooo Sandra...this is so beautiful inspiration card. I like your colours ;))
    Hugs, Jana

    ReplyDelete
  9. This is fabulous - love it hun..Thank you for sharing with us Altered Eclectics this month and hope to see you in future challenges
    Hugz Elaine aka Ellapu x

    ReplyDelete
  10. This is fabulous, thank you for sharing it with us at Craft-Room Challenge.
    xxx Hazel.

    ReplyDelete

bastelmami-sandra@online.de