GO GREEN

Hallo liebe Blogreisende!

Heute zeige ich euch mein 1.ATC!
♦♦♦
 Meine verwendeten Papiere sind von Zeitungen
& Rest von Karton. Den Hintergrund habe ich mit NoName
Gelstifte erstellt.
Koh-I-noor Koleration
Da ich gestern kein Händchen zum kolorieren,
mit meinen Spectrum noir Markern hatte.
Habe ich heute gleich zu meinen Progresso Stifte gegriffen.

Teilnehmen möchte ich:
The East Wind Blog #18 GO GREEN
A Girl who crafts November AG
Mema`s Crafts November AG
Scrap it Girl November Challenge 
 used paints, water colors, or gelatos
The sisters of craft November Challenge AG 
 


Share this:

16 Kommentare:

  1. Ach das ist ja zuckersüss! Hast Du Pilze gesammelt? und was ist das denn für einer, der ist ja so schön fluffig! ♥ Conny
    Piaroms Art Journaling

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nein liebe Conny, die Pilze schauen sehr schön aus, deshalb habe ich ihn fotografiert. Soweit ich weiß ist er giftig!

      Delete
  2. Beautiful card, very nice.
    Thanks for joining us at Sisters of Craft, and good luck.

    Hugs,
    Merlina

    ReplyDelete
  3. Love your image and your coloring. Thanks for playing along with Mema's Crafts!

    ReplyDelete
  4. Sandra as always you are great sorry for being slow but with the funeral all is been a little crazy for me so forgive I have not responded to your work. Hugs my friend

    ReplyDelete
  5. Beautiful card, Sandra! Amazing background and fabulous coloring. Thanks so much for joining our "Go Green" challenge at TEW. xxD

    ReplyDelete
  6. I love your card, dear Sandra! The girl, that you choose is wery nice.
    hugs
    Irena

    ReplyDelete
  7. Thank you for taking time to stop by and play with us at Mema's Crafts. We hope to see you again and good luck in the challenge.

    ReplyDelete
  8. Thanks for joining us at Scrap it girl

    ReplyDelete

  9. Wonderful that you have shared your great artwork with us here at THE EAST WIND. Good luck hun and do come back again!
    Jackie dt @ THE EAST WIND

    ReplyDelete
  10. Beautiful card. Thanks for playing along with us at Scrap It Girl!

    ReplyDelete
  11. This turned out fabulous. I love the background scene that you created for Aurora. Thanks for joining our Go Green challenge at The East Wind. I hope we see you again soon.

    ReplyDelete
  12. I really like this idea for an ATC. Thank you for taking part at Scrap It Girl challenge!

    ReplyDelete
  13. beautiful colors...thanks for playing with Scrap It Girl this month!

    ReplyDelete
  14. What a fun and colorful project! Thanks for playing along with Scrap It Girl!

    ReplyDelete
  15. Very pretty and I love the colors! Thank you so much for joining us at Scrap It Girl! :)

    ReplyDelete

bastelmami-sandra@online.de