rot-schwarz-gold

Guten Abend Alle zusamm`!

Heute kann ich euch eine CaS Männerweihnachtskarte zeigen.

Cute as a button Image
- Digi bekommt ihr HIER
- roter Bastelkarton von Folia
- NoName Strass, creme farbenes Satinband; welches ich mit meinem
ProMarker eingefärbt habe
-Sentiment ist von Joy Crafts


-coloriert habe ich mit ProMarker; SN und Folia Gelstifte
um Highlights zu setzen, welches man leider nicht sieht
- vom Dpapier weiß ich den Hersteller leider nicht mehr

Challenges
nach diesem Sketch habe ich gewerkelt
Mojo Monday Challenge #371
Cute as a button Challenge #3 Christmas/ Winter
Kit and Clowder Challenge November- Christmas
Creative card crew #74 Christmas Joy
PTT #189 AG

So das wär`s für heute,
aller spätestens am Freitag könnt`ihr wieder 
von mir lesen.
Bis dahin, wünsche ich euch einen schönen Abend!

Share this:

6 Kommentare:

  1. Beautiful card! Thanks for joining our Cute As A Button Christmas Challenge. Good luck! - Francesca

    ReplyDelete
  2. Hi Sandra! I love the colored picture! It is just perfect Christmas touch!
    Hugs!
    Irena

    ReplyDelete
  3. So cute and awesome colouring and layout. Thank you so much for sharing your lovely creation with us at Creative Card Crew.
    Hugs
    Cathy DT Member
    xxxxx

    ReplyDelete
  4. Really cute Christmas soldier! I have not seen this image yet this year! You did a beautiful job on it! Thank you so much for playing with us at Creative Card Crew.
    Hugs,
    Linda W. DT

    ReplyDelete
  5. So cute card!!!. Love colours and image :) Thanks for joining us at Cute As A Button Stamps. I hope you get to join us again for our next challenge. Agnieszka DT

    ReplyDelete

bastelmami-sandra@online.de